[Mozilla] Traducció components web

diu abr 27 12:44:53 CEST 2014

Ep
Es veu que algú el deu haver pujar, però NO és correcte.
He anat a buscar el trust.lang més recent (amb l'enllaç:
https://svn.mozilla.org/projects/mozilla.com/trunk/locales/ca/firefox/desktop/trust.lang

I a la cadena que estava pendent, hi veig:

;Do Not Track
Do Not Track {ok}

L'"{ok}" del darrere indica que la cadena és normal que sigui idèntica a
l'anglès.
Això és un error, perque, com vèiem en alguns missatges anteriors (vegeu
més avall en aquest missatge), la funció "Do Not Track" sí que es va
traduir en català. Per tant, caldria corregir-ho (i a d'altres lloscs
del mateix fitxer) i tornar-ho a enviar.

Una cosa: Clar, com que el fitxert trust.lang ara compta que està
traduït, ja no t'ofereix l'opció de baixar el més recent ni l'enllaç per
obrir un bug directament. Pots aprofitar l'enllaç "Attach your updated
file to Bugzilla" de qualsevol altre fitxer. Els camps preemplenats són
els mateixos per a tots els fitxers, i només caldrà que canviïs el nom
del fitxer que estem pujant (a Summary i Description)
firefox/desktop/trust.lang

Anna, t'hi veus en cor?

El 27/04/2014 11:05, Anna Rosich Soler ha escrit: