[Mozilla] Dubtes de traducció ("Mobilizer" i "Look ahead")

dll set 30 09:12:24 CEST 2013

Però si al fitxer que vas pujar ahir aquestes cadenes estaven traduïdes,
llavors vol dir que el fitxer que li falten les cadenes (Look Ahead,
etc.)  *no* és el més recent, no?
No sé si vas tocar alguna altra línia, per això tinc dubtes sobre si
utilitzar el home.lang que enllacen ells, per si no és el més recent.
Tens el .lang que vas pujar ahir? Estava traduït "Look ahead" i les
altres cadenes?

Per això dic
El 30/09/2013 9:04, Eduard Gamonal ha escrit: