[Mozilla] traducció pàgina d'inici del thunderbird

div oct 18 17:27:51 CEST 2013

jo l'únic que canviaria és l'ús de "seguir" en aquesta frase:

"The Ignore Thread (or Subthread) feature in Thunderbird is great
especially for mailing lists. It lets you skip reading the rest of a
conversation you're not really interested in following, while still being
able to keep up with all the other conversations"

"La funció «Ignora el fil» (o el subfil) del Thunderbird és especialment
adient per a les llistes de correu. Us permet evitar llegir la resta de la
conversa que no us interessa seguir, mentre seguiu podent llegir la resta
de converses"

"...us permet no haver de llegir la resta d'una conversa que no us
interessa sense renunciar a atendre tota la resta."?