[Mozilla.cat] Firefox OS 1.1

dic oct 9 22:21:55 CEST 2013

Ep Toni
Ara sóc a l'ordinador i ho he mirat.

Els builds que vaig baixar i instal·lar eren del 4/10, o sia que la
diferència entre aquelles i les que em dius seria nul·la.

Ho he mirat amb més deteniment. Concretament, mirava la cadena la cadena
"tot el dia", que apareix a la vista diària del calendari i que vaig
posar en minúscules per guanyar algun píxel de més.
Veig que als fitxers del mercurial està en majúscules:
<https://hg.mozilla.org/gaia-l10n/ca/file/71e40fc9dc41/apps/calendar/calendar.properties#l199>

He mirat les còpies de seguretat que tinc per aquí (sempre deso còpies
de seguretat quan faig canvis al Pootle) i veig que el canvi el vaig fer
el *18/8*.
Al Pootle, està en mínúscules (correcte):
<http://pootle.softcatala.org/ca/gaia/translate.html?unit=284884>

També havia canviat el que surt a l'aplicació Música i Vídeos quan no
tens res a la targeta:
Carrega les cançons a la targeta de memòria.
---> Carregueu les cançons a la targeta de memòria.

I uns quantes quantes correccions més.
Els últims canvis del Pootle de gaia els vaig fer el *25/8*.
Interpreto que els canvis no van arribar a anar a "missa".

Si no ho vaig errat, al Poolte ja hi ha les cadenes per al Gaia 1.2.
Però crec que seria important aplicar els canvis que vaig fer per a la
branca 1.1, que és la que sortirà al mercat.

Si fos útil, puc enviar-te els .po de tal com ho vaig deixar el 25/8.

com ho veieu?

El 09/10/2013 20:46, Toni Hermoso Pulido ha escrit: