[Mozilla.cat] Firefox OS 1.1

dic oct 9 20:46:18 CEST 2013

Hola,

això és el que hi ha:
http://hg.mozilla.org/gaia-l10n/ca/

Crec que geekphone va fer les imatges abans de molts canvis. Potser
hauríes de provar una més recent?
http://downloads.geeksphone.com/
La 1.1 diu del 2013-10-09. Has provat aquesta?

Si és així, potser el millor seria comentar-ho als fòrums de GP.

Ja comentaràs,

El 09/10/13 19:41, Jordi Serratosa ha escrit: