[Mozilla.cat] Firefox OS 1.1

dic oct 9 22:34:30 CEST 2013

El 09/10/13 22:21, Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep Toni
> Ara sóc a l'ordinador i ho he mirat.
>
> Els builds que vaig baixar i instal·lar eren del 4/10, o sia que la
> diferència entre aquelles i les que em dius seria nul·la.
>
> Ho he mirat amb més deteniment. Concretament, mirava la cadena la cadena
> "tot el dia", que apareix a la vista diària del calendari i que vaig
> posar en minúscules per guanyar algun píxel de més.
> Veig que als fitxers del mercurial està en majúscules:
> <https://hg.mozilla.org/gaia-l10n/ca/file/71e40fc9dc41/apps/calendar/calendar.properties#l199>

> [...]

Hola,

l'últim canvi fet és el mirant el gaia:
http://hg.mozilla.org/gaia-l10n/ca/

recentment he afegit una cadena més, però és anecdòtic.
Malauradament, si s'afegeix al Pootle no directament s'afegeix al Hg.

Passa'm els PO que tu vegis. Segurament ja fem tard pel que hagi de
sortir al mercat, però sempre pot servir per una actualització menor i
per a properes imatges de Geeksphone.

Poso en Cc llista de traducció, que és on tocaria tot plegat.