[Mozilla] Summit2013

Joan Montané joan a montane.cat
dim oct 8 14:09:52 CEST 2013

Gràcies Toni, si a can Mozilla són concients de la situació, ja és un
primer pas.

El dia 8 d’octubre de 2013 12.41, Toni Hermoso Pulido <
toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> Personalment, i potser per forçar una mica treballar en aquesta
> direcció, m'agradaria explorar amb tu si podríem dissenyar una
> extensió del Firefox per a Android que tingués la funcionalitat de
> tria de llengua del contingut. Tècnicament no seria molt difícil i es
> podria aprofitar molt del ja fet a:
> https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorMozilla (prèvia neteja)
>
> Salut,

Entenc que aquesta extensió seria útil per als usuaris que no poden
configurar l'Android en la seva llengua.

Som-hi, com ho fem?

Joan Montané