[Mozilla] Summit2013

dim oct 8 17:09:58 CEST 2013

El dia 8 d’octubre de 2013 14.09, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Gràcies Toni, si a can Mozilla són concients de la situació, ja és un primer
> pas.

Sí, a Android s'està movent la cosa recentment:
https://wiki.mozilla.org/Mobile/Projects/Localization

Malauradament també hi ha problemes fruit de la plataforma.

> El dia 8 d’octubre de 2013 12.41, Toni Hermoso Pulido
> <toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> Entenc que aquesta extensió seria útil per als usuaris que no poden
> configurar l'Android en la seva llengua.
>

> Som-hi, com ho fem?

Doncs podem començar amb una pàgina wiki de Softcatalà, on pot
haver-hi explicació de la problemàtica i solucions a seguir. Tu mateix
si vols iniciar-ho.

A continuació hauríem de dissenyar unes interfícies (en imatges -
mockups) i llavors crear un repositori a https://github.com/Softcatala
on podríem generar el primer codi.