[Mozilla] Cadenes per traduir en fitxers .lang

div nov 8 23:39:07 CET 2013

Ep! entremig de l'entremig... =-O

El 08/11/2013 23:22, Josep Sanchez ha escrit:

> El 08/11/13 23:14, Jordi Serratosa ha escrit:
> Valoracions de tot plegat entremig ;)

> Sí, no he sapigut trobar una frase millor, però aquesta teva m'agrada.

> Ho tenia així inicialment, però ho he canviat xD

> Aquí no havia entès bé el concepte.

> Si canvies la persona del tercer verb, no hauríem de canviar també els
> altres dos? "Explorem, remenem i creem entre tots un Web obert i per a
> tothom"?
Jo diria que no queda malament la "llicència" de posar només el 3 verb
en 2a del plural. Els 2 primers verbs diuen que ho faci l'usuari
(explorar, remenar) i el tercer inclou tothom, per això també s'hi
inclou qui representa que t'ho diu. Quina explicació més dolenta :-\
També es podria fer així, per diferenciar-ho:
     Exploreu, remeneu i entre tots creem un Web obert i per a tothom.
Com vulguis... i si vols posar-ho tot en segona del plural (nosaltres)

> Sí, tinc compte al Bugzilla, però no podria fer un commit directament al
> Subversion? no seria més simple? pregunto.
Ah! suposo que sí.
No hi havia pensat... endavant!

salut
jordi s