[Mozilla] Cadenes per traduir en fitxers .lang

Josep Sanchez papapep a gmx.com
div nov 8 23:43:11 CET 2013

El 08/11/13 23:39, Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep! entremig de l'entremig... =-O

Entremig^3 xD

> El 08/11/2013 23:22, Josep Sanchez ha escrit:
> Jo diria que no queda malament la "llicència" de posar només el 3
> verb en 2a del plural. Els 2 primers verbs diuen que ho faci
> l'usuari (explorar, remenar) i el tercer inclou tothom, per això
> també s'hi inclou qui representa que t'ho diu. Quina explicació més
> dolenta :-\ També es podria fer així, per diferenciar-ho: Exploreu,
> remeneu i entre tots creem un Web obert i per a tothom. Com
> vulguis... i si vols posar-ho tot en segona del plural (nosaltres)

M'agafo aquesta última, dóna prou sentit al canvi en separar-lo
físicament.

> Ah! suposo que sí. No hi havia pensat... endavant!

De fet, mirant-me el tema d'adjuntar-lo al bugzilla, veig que també
s'ha de fer igualment per notificar el número de commit, o sigui que
penso que l'únic que estalvio fent-ho és la feina de que algú altre el
faci, cosa que ja m'està bé.

Ara pujo aquests dos i notifico els commits.

Salut i gràcies per tots els consells!