[Mozilla] Fwd: [l10n-web] Important: please check how the Mozilla Manifesto looks in your locale

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
div maig 24 12:56:26 CEST 2013

Al 24/05/13 12:48, En/na Eduard Gamonal ha escrit:
> de fet jo diria que aquesta manera de fer servir els guions llargs no
> és correcta en català però sí és habitual en anglès. per aclariments
> els guions s'han d'obrir i tancar, no?
Efectivament no és correcta. En català, el guionet (o guió curt) és el
que s'utilitza com a signe gràfic entre paraules. Per a fer incisos
(similar al parèntesi) és pot emprar el guió llarg, però també
s'utilitza el curt. En general són usos editorial el guió llarg per
introduir incisos (si seguim l'Ortotipografia de Pujol i Solà).

A no ser que hi haja cap citació que necessite l'ús de guions llarg és
més recomanable utilitzar el curt.