[Mozilla] Traducció de l'extensió ChatZilla al Pootle

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dis mar 16 15:12:20 CET 2013

El sábado, 16 de marzo de 2013, Toni Hermoso Pulido escribió:

> [...]
> >

> Hola Pau,
>
> Benny, Eduard i Jordi Serratosa tenen permisos per aprovar les traduccions.
> Cada dia, temporalment, després ho passaré a cada setmana, es generaran
> còpies dels PO i les cadenes a:
> http://www.mozilla.cat/pootle/chatzilla/ca/
> El log és el resultat del compare-dirs ja fet, però sempre és bo
> tindre-ho en local també.
>
> Amb això, un cop la traducció estigui enllestida, ja tens prou elements
> com per poder crear un paquet d'idioma tu mateix. Fes l'esforç
> d'investigar una mica abans de preguntar.

Toni, disculpa però no ho entenc. :(

Aquest matí després d'enviar l'enllaç i enregistrar-me, he fet la traducció
de dos paraules, que he observat que no s'han guardat, o com a mínim, jo no
les veig guardades. La meua pregunta va dirigida a com fer la traducció i
després generar el paquet. Una cosa és investigar, que ho intente, però si
em sorgueixen dubtes ho pregunte, per si faig cap cosa malament. Faig cap
cosa malament a les traduccions? Fins que no s'aproven les traduccions
"sembla" que no s'han fet? O estic fen-ho tot malament? Disculpa la meua
ignorància informàtica.