[Mozilla] Fent cinc cèntims...

Eduard Gamonal egamonal a softcatala.cat
div mar 15 12:25:17 CET 2013

2013/3/15 Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat>

>  Al 15/03/13 0:44, En/na Eduard Gamonal ha escrit:
>
> Bé,moltes coses professionals es fan perlinia de.comandes o editant
> fitxers perquè és com millor va... jo no hiveig res ddolent, vaja. Es una
> altra interficie, no gràfica, igual de vàlida per certs usos.
>
> Moltes coses professionals es fan per línia de comandes a Linux o Windows,
> però no a Mac. Porte 13 anys en aquest sistema i mai he editat codi, com a
> molt s'edita les cadenes manualment, però res a veure amb utilitzar el
> Terminal.

la línia de comandes no és un editor de codi ni és per programar. són
programes amb una interfície de text, res més.
precisament és més comú fer servir el terminal a Mac qe a Windows perquè és
BSD. A més a més, no és una qüestió de costum sinó d'utilitat.
el compare-locales no té interfície gràfica així que les opcions són fer-lo
servir o no fer-lo servir, independentment de la plataforma.

>  No se si es necessària pel chatzilla però ho podem mirar amb calma.
>
> Naturalment. Jo no tinc cap pressa, considere que si tenim feta la
> traducció del ChatZilla, es més que viable tenir el complement disponible.
> Les qüestions tècniques no poden ser de cap manera un impediment ;)

en qualsevol cas, el compare-locales és un programa que accepta dos
arguments, així que mentre tinguis els fitxers on toca només cal que facis
"compare-locales ubicació1 ubicació2" i et donarà el resultat. no veig la
complicació per enlloc i trobo que aprendre no hauria de ser un obstacle.