[Mozilla] Fent cinc cèntims...

div mar 15 00:44:04 CET 2013

Bé,moltes coses professionals es fan perlinia de.comandes o editant fitxers
perquè és com millor va... jo no hiveig res ddolent, vaja. Es una altra
interficie, no gràfica, igual de vàlida per certs usos.

No se si es necessària pel chatzilla però ho podem mirar amb calma.

On Mar 15, 2013 12:18 AM, "Pau Sellés i Garcia" <pau.selles a josoc.cat>
wrote:

> Al 15/03/13 0:13, En/na Eduard Gamonal ha escrit:

Atari.
article a la MDN (mozilla developers network) que ho explica una mica però
potser et seru més útil trobar-nos (p.ex. virtualment) i ferho pas a pas.

> Línia de comandes? Dispenseu però, de veritat? A estes altures així
encara? No sé si sorprendrem o directament preguntar si realment cal usar
el compare locales per mantenir la versió del Chatzilla...

http://pypi.python.org/packages/source/c/compare-locales/compare-locales-0.9.6.tar.gz#md5=bf3d54195f87e92b38ba787f1f6ad390

/Library/Python/2.7/site-packages/compare_locales-0.9.6-py2.7.egg

http://www.wired.co.uk/news/archive/2012-06/27/firefox-for-android