[Mozilla] Huubs

dll jul 8 09:27:35 CEST 2013

ja deia jo que afegir una "m" a la url no podia ser font de problemes.
Doncs entre demà i dimecres faig el pedaç.
El commit pot incloure canvis en els searchplugins. p.ex. el de google
conté cadenes en anglès
http://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/ca/file/719f413d84c0/mobile/searchplugins/google.xml