[Mozilla] Huubs

dll jul 8 11:01:10 CEST 2013

Hola Eduard,

el que he a de quedar en el directori searchplugins és:
2 fitxers xml: diec.xml, wikipedia-ca.xml (google i twitter no hi han
de ser, s'agafen del general)
1 fitxer list amb el contingut següent:

google
twitter
wikipedia-ca
diec

Salut,

El 8 de juliol de 2013 9.27, Eduard Gamonal <egamonal a softcatala.cat> ha escrit: