[Mozilla] Huubs

diu jul 7 19:42:37 CEST 2013

Ep Eduard,

el searchplugin
http://gent.softcatala.org/egamonal/mozilla/spdiec/diec2-mobile.xml
funciona.
Simplement no reconeix el JS de
http://gent.softcatala.org/egamonal/mozilla/spdiec/ potser perquè no
és estrictament un opensearchplugin com s'explica a
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Creating_OpenSearch_plugins_for_Firefox
sinó que té una sintaxi lleugerament diferent (mireu les etiquetes)
per a searchplugins que s'incorporen per defecte.

Si algú més ho vol provar, una forma fàcil és substituir
(temporalment) el diec2 que hi ha per defecte al Firefox escriptori
(en la subcarpeta searchplugins de l'aplicació) i utilitzar aquest
reanomenat com diec2.xml.

Amb això ja ho tindríem! :D

El 7 de juliol de 2013 12.42, Eduard Gamonal <egamonal a softcatala.cat>
ha escrit: