[Mozilla] Actualització del Pootle

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim gen 22 23:09:33 CET 2013

Hola Eduard,
A mi també em passa sovint, sobretot les que no tenen res escrit endins.
El més curiós es que fa temps vaig veure algunes cadenes dels francesos
(ara dubto si eren ells o els italians o portuguesos; com ho entenc
força bé aquest idiomes els tinc afegits per a més referència) han posat
un espai (probablement el caràcter ALT+0160) i el tinc copiat a un
document de text que faig servir a mode de «recull», però quan li dona
la gana això fa un /reset/ i torna a l'estat original així que no m'hi
capficaria gaire...

Respecte a fer un cop d'ull general, provaré primer de traduir la feina
que falta i mentre ho faig intentaré corregir el que vagi veient  la
resta de cadenes. Una vegada acabat tot, ja amb més calma li faré un cop
d'ull als fitxers, encara que estaria bé que els usuaris reportessin tot
allò que vegin estrany perquè ens ajudaria força!

Ara que tinc una estoneta lliure em poso amb el localize.mozilla.org
aviam què em trobo...
GRÀCIES!!!
Benny ^_^"

Al 22/01/2013 22:55, En/na Eduard Gamonal ha escrit: