[Mozilla] Actualització del Pootle

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim gen 22 23:24:05 CET 2013

Hummm...
Estrany. Només puc fer suggeriments, no pas enviaments o revisions :(
Ho pots comprovar, si us plau? Ho dic per no fer feina doble. Veig que
un només són 62 cadenes però l'altre són més de 800 :O (per no parlar
dels complements, quasi 20000 JAjAAJAjjj)

Al 22/01/2013 22:55, En/na Eduard Gamonal ha escrit: