[Mozilla] Comentaris sobre el Thunderbird 3.1

dim feb 12 21:23:30 CET 2013

Ep Jordi
Gràcies pels comentaris.
Com és que instal·les una versió tan antiga del TB? La versió estable és
la 17.0.2 =-O
Aquestes pàgines de l'auxiliar molt possiblement eren específiques per a
la versió 3.1, perquè no formen part de les cadenes de la interfície
pròpiament dita (no les trobo al Pootle)
Jo diria que "han passat a la història" i que ja no es mostren en
versions recents (corregiu-me si algú en sap més).

En principi, només formaria part de la interfície l'última que indiques:
el "Vós". Però em sembla que en versions recents ja no hi apareix (a mi
no em surt, em surt el meu nom directament, no sé si és cosa del compte
que faig servir , que és del Gmail). Si apareix, segurament ara en
català hi sortiria "Usuari". Aquesta forma és la mateixa que utilitza
versió web del Google Gmail.

Finalment, sobre l'extensió que no es deixa instal·lar, és molt possible
que sigui perquè l'estàs instal·lant en una versió massa antiga. Si
t'interessa mantenir la versió 3.1 del Thunderbird, segurament hauries
d'anar a buscar alguna versió anterior de l'extensió que fos compatible
amb la versió del Thunderbird que vols fer servir. A mi me l'ha deixat
instal·lar sense problema a la versió 17.0.2

Al 12/02/2013 20:15, En/na Jordi Mas ha escrit: