[Mozilla] Comentaris sobre el Thunderbird 3.1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim feb 12 20:15:59 CET 2013

Ep gent,

Us envio algunes coses que he vist a l'actualitzar-me el Thunderbird:

Captures de pantalles:

- thunderbird-bug1.jpg -> Això de "Barra d'eines per a missatges nova"
m'ha costat d'entendre. Suggereixo revisar la frase per millorar-la. No
estic segur si l'avançar aquest marcat en vermell és una traducció
incorrecte de l'anglès "Forward".
- thunderbird-bug2.jpg -  La instal·lació d'aquesta extensió ha fallat
per si ho voleu reportar al projecte Mozilla.
- thunderbird-bug3.jpg - Això del "vós" queda molt estrany de veritat.
Crec que potser caldria repensar-ho i documentar la decissió en la
pàgina de comentaris de la Guia d'estil.

Name: thunderbird-bug1.jpg
Type: image/jpeg
Size: 61304 bytes
Desc: no disponible