[Mozilla] Correccions de cadenes al Mozilla

dim ago 20 08:54:46 CEST 2013

a mi també em va sobtar veure'ls però no són part de la interfície. són
tokens per l'analitzador.
els hi deixaria per cohesió. el parser funcionarà amb correus entre les
dues variants que són responsabilitat nostra. deixem al thunderbird que
decideixi si el parser ha de tenir en compte altres llengües.