[Mozilla] Correccions de cadenes al Mozilla

Joan Montané joan a montane.cat
diu ago 11 09:50:56 CEST 2013

El 11/08/2013 8.09, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure:

> Hola
>
> Us comento algunes cadenes que he vist al Mozilla que caldria revisar.
>
> Fitxer: gclicommands.properties.po
> msgid ""
> "Save a PNG image of the entire visible window (optionally after a delay)"
> msgstr ""
> "Desa una image PNG de tota la finestra visible (opcionalment, després
d'un "
> "retard)"
>
> image = imatge
>
> Fitxer: preferences.properties.po
> msgid "Your application cache is currently using %1$S %2$S of disk space"
> [...]
crec que s'hauria d'usar l'accentuació general per coherència amb el paquet
d'idioma. El paquet valencià penso que si ha d'usar aquesta accentuació.

Ep!
Aquestes cadenes les vaig traduir jo. Si no vaig errat, no apareixen
enlloc,  no formen part de la interfície d'usuari. La seva finalitat és
permetre poder reconèixer dates escrites en un text. Vaig afegir
l'accentuació valenciana per dos motius.

1r.  Ser robust enfront una falta ortogràfica relativament freqüent (*sisé
per sisè escrit per un oriental)
2n.  Reconèixer dates escrites per un occidental en un correu enviat a un
oriental.

Ara,  si estic equivocat i les cadenes surten a la interfície,
evidentment,  cal deixar-hi només l'accentuació oriental.

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.