[Mozilla] Actualització del Pootle Aurora

dij ago 15 11:19:33 CEST 2013

Hola Jordi,

hi he fet un cop d'ull, i sembla que està bé.

Comentaris:
* els region.properties no els exportem del Pootle. Qualsevol cosa
caldrà fer-la manualment sobre el repositori.
* He vist que has canviat alguns Settings a Paràmetres (en comptes de
Preferències actuals). Entenc que per coherència amb el Firefox OS.

Crec que hi hauria encara 1-2 setmanes per fer-hi més canvis. Si vols
veure els resultats, pots demanar a n'Eduard que ja pugi el que hi ha a
Aurora i ho vegis en els builds que es fan.

Salut,

El 15/08/13 00:55, Jordi Serratosa ha escrit: