[Mozilla] Actualització del Pootle Aurora

dij ago 15 21:10:10 CEST 2013

Ep
entre línies

El 15/08/2013 11:19, Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> hi he fet un cop d'ull, i sembla que està bé.
>
> Comentaris:
> * els region.properties no els exportem del Pootle. Qualsevol cosa
> caldrà fer-la manualment sobre el repositori.
Doncs es podria posar això tant al Seamoneky com Thunderbird?

#: mailnews.localizedRe
msgctxt "mailnews.localizedRe"
msgid ""
msgstr "AW,Aw,Antw,SV"

> * He vist que has canviat alguns Settings a Paràmetres (en comptes de
> Preferències actuals). Entenc que per coherència amb el Firefox OS.
Encara en queden de pendents, però no vaig tenir temps.
Més que res, hi ha un poti-poti. Si tirem per "Paràmetres", doncs
aprofitem-ho a tot arreu. També canviaré a Android (mobile) i a
Seamonkey (suite).

> Crec que hi hauria encara 1-2 setmanes per fer-hi més canvis. Si vols
> veure els resultats, pots demanar a n'Eduard que ja pugi el que hi ha a
> Aurora i ho vegis en els builds que es fan.
no hi ha pressa... diria que encara puc fer uns quants canvis abans
d'haver-ho de mirar tot plegat :-D