[Mozilla.cat] Xarxes socials

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dic abr 17 18:06:00 CEST 2013

Ep, a mi també em sembla bé.

Jo al WordPress vaig intentar fer que es mostressin els articles sencers a
la portada però no me'n vaig ensortir i des de llavors no he tocat res.
Intentaré mirar-m'ho algun dia però ara, entre el Treball de Final de Grau,
la feina i tot tinc poc temps.

Li passo la contrasenya del Twitter i faig administrador el Marc al
Facebook, ok?

El compte d'Identi.ca entenc que no cal perquè està vinculat al Twitter,
no? En qualsevol cas diria que jo no tinc les dades.

Per instal·lar l'extensió com s'ha de fer? Per ssh?

El 16 d’abril de 2013 20.09, Marc Pareta Sendra <info a marcpareta.com> ha
escrit: