[Mozilla.cat] Xarxes socials

Marc Pareta Sendra info a marcpareta.com
dim abr 16 20:09:07 CEST 2013

Hola Toni!

Dons al bloc que tinc faig servir Hupso Share Buttons for Twitter,
Facebook & Google+ i funciona molt bé.

L'altre que també va molt bé és el Jetpack...

Fins ara

Al 16/04/13 20:04, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

Marc Pareta Sendra
661 504 902