[Mozilla.cat] Xarxes socials

dic abr 17 18:12:21 CEST 2013

Ep,

El 17 d’abril de 2013 18.06, Albert Juhé Lluveras <aljullu a gmail.com> ha escrit:
> Ep, a mi també em sembla bé.
>
> Jo al WordPress vaig intentar fer que es mostressin els articles sencers a
> la portada però no me'n vaig ensortir i des de llavors no he tocat res.
> Intentaré mirar-m'ho algun dia però ara, entre el Treball de Final de Grau,
> la feina i tot tinc poc temps.

no és fàcil, ja ho he vist. Miraré de trobar un temps per fer-hi un
cop d'ull també.

> Li passo la contrasenya del Twitter i faig administrador el Marc al
> Facebook, ok?

Perfecte.

> El compte d'Identi.ca entenc que no cal perquè està vinculat al Twitter, no?
> En qualsevol cas diria que jo no tinc les dades.

Sí, hauria de ser automàtic.

> Per instal·lar l'extensió com s'ha de fer? Per ssh?

Igual que amb l'actualització d'extensions, ara també seria possible
la instal·lació des de la interfície web (per darrere fa servir SSH).