[Mozilla.cat] Xarxes socials

dim abr 16 20:04:22 CEST 2013

El 11/04/13 16:59, Marc Pareta ha escrit:
> Bona tarda,
>
> Una cosa que he vist. Cada cop que algú vol compartir un article de
> mozilla.cat <http://mozilla.cat> ha de fer el tweet manual. Seria
> possible amb el wordpress posar algun widget? D'aquells que surten els
> botons de les xarxes més usuals i així poder compartir l'article més
> fàcilment.
>
> M'ofereixo també en ajudar a portar els comptes en xarxes socials i
> actualitzar-los de tan en tan!

Hola Marc,

em sembla bé. El Wordpress necessita una mica d'amor, no sé si n'Albert
hi estava treballant també. Quin widget suggereixes?

Per mi fantàstic que donis un cop de mà als comptes de les xarxes
socials (et podem passar les credecials, Albert, Eduard o jo).