[Mozilla] Els blaveros ens han colat el seu diccionari a Mozilla

MONTSERRAT GARCIA mg_martel a hotmail.com
dis nov 10 01:11:28 CET 2012

Hola a tothom,
No tinc prous coneixements per valorar el que esteu dient, però el cert es que sona 'esgarrifós', especialment veient la vostre reacció. No hi ha cap sol·lució ?  Només resta la resignació ?Us desitjo tota la sort i l'encert del món  ...  potser se us acud quelcom ?
Una abraçada. Montserrat