[Mozilla] Els blaveros ens han colat el seu diccionari a Mozilla

div nov 9 16:35:19 CET 2012

Al 09/11/12 15:44, En/na Xavi Ivars ha escrit:

> El 9 de novembre de 2012 15:36, Toni Hermoso Pulido
> <toniher a softcatala.cat <mailto:toniher a softcatala.cat>> ha escrit:
>
>     Al 09/11/12 12:55, En/na Xavi Ivars ha escrit:
>
>         S'explica per ell mateix
>
>         https://addons.mozilla.org/en-__US/firefox/language-tools/
>         <https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/language-tools/>
>

>     Hola Xavi,
>
>     això ja fa anys que és així. Tampoc és oficial de Mozilla, però sí
>     que és un contingut moderat que s'ha acceptat.
>

> Fa anys que és així?
>
> El que recorde (i potser estic equivocat), els seus diccionaris i
> [...]

Fa anys que la situació és així. Sens dubte, els putes en algun moment
han fet aquest canvi d'enllaç.

La meva opinió ja us l'he dita. Fem que les versions valencianes (les
correctes òbviament) siguin molt més utilitzades (sóc conscient alhora
de la problemàtica de la distribució en paquets). Amb això podríem
arreglar més coses fàcilment.