[Mozilla] Els blaveros ens han colat el seu diccionari a Mozilla

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div nov 9 15:44:34 CET 2012

El 9 de novembre de 2012 15:36, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit:

> Al 09/11/12 12:55, En/na Xavi Ivars ha escrit:
>
>  S'explica per ell mateix

> Hola Xavi,
>
> això ja fa anys que és així. Tampoc és oficial de Mozilla, però sí que és
> un contingut moderat que s'ha acceptat.

Fa anys que és així?

El que recorde (i potser estic equivocat), els seus diccionaris i paquets
de llengua apareixien com a "extensió", però no dins la llista
"language-tools".

A més, ara apareix com a myspell (WTF!!!), abans de la nostra extensió i
l'enllaç dins la seua descripció cap al nostre paquet l'han canviat
"innocentment" cap a la versió de català general.

No era així?

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >