[Mozilla] Possible error al Web dels complements de Mozilla

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic jul 25 18:00:39 CEST 2012

Hola gent,
És correcte la frase «Ho sentim molt» en aquest cas?
https://addons.mozilla.org/ca/firefox/Error_en_3_2_1.../

La guia fa referència al programari, però no pas a una pàgina web. He
trobat una frase semblant en altre contexte i ara dubto si sóc jo qui
estic equivocat!

També em penso que falta el mot «del» en aquesta altra frase:
«Sinó, podeu saltar cap a una altra pàgina (del) nostre web.»

Veig que aquesta pàgina és genèrica per a totes les aplicacions
(Firefox/Thunderbird/SeaMonkey) per tant l'error afectaria a totes les
aplicacions...

GRÀCIES!!!
Benny.