[Mozilla] eina per provar les cadenes deomiDseosiones l Persona

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij jul 19 15:08:37 CEST 2012

No sóc capaç d'accedir-hi:

De totes formes, crec que s'hauria de fer una revisió al text d'error.
Personalment (i de pas seguint el que indica la guia d'estil
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Tota#Expressions_innecess.C3.A0ries)
trauria «Ho sentim molt» o, en tot cas, la canviaria per «Bé, és
lamentable» com ja existeix al Firefox.
També crec que en comptes d'utilitzar «El servidor està molt carregat»,
seria més adient l'actual «El lloc web podria estar temporalment no
disponible o massa ocupat» disponible igualment al Firefox...

Els meus 5 cèntims,
Benny.

Al 19/07/2012 00:11, En/na Xavier Novella Sinde ha escrit: