[Mozilla] Possible error al Web dels complements de Mozilla

dic jul 25 18:10:17 CEST 2012

uf, hi ha força més errades que aquesta que comentes....

  Ho sentim molt, però no s'ha trobat el que cercàveu.

---> No s'ha trobat el que cercàveu.
[eliminaria el "ho sentim molt"]

Potser que hàgiu clicat un enllaç que està desactualitzat o que hàgiu
teclejat una adreça incorrecta.
---> Potser *_heu _*clicat un enllaç que està desactualitzat o *_heu
_*teclejat una adreça incorrecta.

  * Si heu teclajat una adreça, comproveu que sigui correcte.
  * ---> Si heu *_teclejat _*una adreça, comproveu que sigui *_correcta_*.
  *

Sinó, podeu saltar cap a una altra pàgina nostre web.
-->*_Si no_*, podeu saltar cap a una altra pàgina *_del _*nostre web.

  * Esteu interessats en la llista de complements destacats
    <https://addons.mozilla.org/ca/firefox/extensions/?sort=featured>?
  * ---> Esteu *_interessat _*en la llista de complements destacats
    <https://addons.mozilla.org/ca/firefox/extensions/?sort=featured>?
  * Voleu cercar complements
    <https://addons.mozilla.org/ca/firefox/search/>? podeu anar a la
    pàgina de cerca <https://addons.mozilla.org/ca/firefox/search/> o bé
    podeu utilitzar el camp de cerca que podeu veure a la part superior.
  * ---> Voleu cercar complements
    <https://addons.mozilla.org/ca/firefox/search/>? podeu anar a la
    pàgina de cerca <https://addons.mozilla.org/ca/firefox/search/> o bé
    podeu utilitzar el camp de cerca *_de _*la part superior.
  * Si voleu anar a l'inici, aneu a pàgina principal dels complements
    <https://addons.mozilla.org/ca/firefox/>.
  * ---> Si voleu anar al l'inici, aneu a *_la_ *pàgina *inicial *dels
    complements <https://addons.mozilla.org/ca/firefox/>.

Al 25/07/2012 18:00, En/na Benny Beat ha escrit: