[Mozilla] Extensió per tenir el Firefox en català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 22 20:33:52 CET 2012

Hola,

> El JQuery que hi ha per allà, ara mateix no cal. De fet, crec que fins
> i tot el sistema ja inclou JQuery de base.
> Ho consultaré al respecte amb gent de Mozilla. En tot cas JQuery no és
> privatiu, sinó com dius, petaria pel tema de la LGPL potser.

Dues coses llavors:

- Si llevem la dependència interna que tenim ara del JQuery llavors cal
a) entendre quina és la versió mínima que requerim per executar
l'extensió que asseguri porta Jquery.
b) Pensar que això es pot afectar quan s'actualitzi el JQuery i haguem
de canviar el codi per canvi d'API per exemple.

- Si optem per usar una versió pròpia cal aclarir el tema de llicència.

> Hi estic d'acord, en tot cas s'han de generar dues extensions (si més
> no ara per ara, en un futur es pot replantejar -demanat a l'usuari
> quina variant vol-, però crec que no és convenient ara).
> L'ideal és que el codi pogués servir també pera altres casos (per
> exemple m'han demanat de fer un fork per a l'aragonès en un futur).
> Ja aniré pensant-ho. Si algú té cap suggeriment de com parir-ho en el
> repositori?

Jo parlava a sobre tot a nivell de codi.

Hauria d'haver un codi únic codi i a partir d'aquí podem generar o
configurar el català i el valència.

Una idea seria posant en un fitxer extern JS les variables que canvien
del valencià i el català (en teoria codis d'idioma i URL) i que el el JS
principal ho lleguis i fos el mateix pels dos casos.

> Bon put. És quelcom pendent que cal que m'ho estudiï
> https://addons.mozilla.org/en-US/developers/docs/sdk/1.5/packages/api-utils/docs/unit-test.html

Aquests són les que vaig fer jo per l'Internet Explorer:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows.UnitTests/Actions/IEAcceptLanguagesActionTest.cpp

Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com