[Mozilla] Extensió per tenir el Firefox en català

dij feb 23 00:00:58 CET 2012

Hola,

Al 22/02/12 20:33, En/na Jordi Mas ha escrit:

> Dues coses llavors:
>
> - Si llevem la dependència interna que tenim ara del JQuery llavors cal
> a) entendre quina és la versió mínima que requerim per executar
> l'extensió que asseguri porta Jquery.
> b) Pensar que això es pot afectar quan s'actualitzi el JQuery i haguem
> de canviar el codi per canvi d'API per exemple.
>
> - Si optem per usar una versió pròpia cal aclarir el tema de llicència.

he tret el jQuery d'allà, era simplement una prova ara mateix com dic a
dalt.
He posat trillicència perquè és la típica de Mozilla. Si veiem que hem
d'emprar al final en algun desenvolupament un jQuery, llavors ho passem
a la GPL que empra jQuery, si us sembla bé.

> Jo parlava a sobre tot a nivell de codi.
>
> Hauria d'haver un codi únic codi i a partir d'aquí podem generar o
> configurar el català i el valència.
>
> Una idea seria posant en un fitxer extern JS les variables que canvien
> del valencià i el català (en teoria codis d'idioma i URL) i que el el JS
> principal ho lleguis i fos el mateix pels dos casos.

Em sembla molt bona idea.

JavaScript no té includes pròpiament, però l'Addon SDK permet reutiltizar:
https://addons.mozilla.org/en-US/developers/docs/sdk/1.5/dev-guide/addon-development/implementing-reusable-module.html

> Aquests són les que vaig fer jo per l'Internet Explorer:
>
> https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows.UnitTests/Actions/IEAcceptLanguagesActionTest.cpp

Serà qüestió de dissenyar-ne seguint models com aquests.

Gràcies!