[Mozilla] Extensió per tenir el Firefox en català

dis feb 4 23:52:34 CET 2012

Al 04/02/12 14:07, En/na Albert Juhé Lluveras ha escrit:
> Toni, l'he provat i va perfecte, tot i això jo trauria això de que
> s'obri en una pestanya el firefox.cat <http://firefox.cat> cada cop que
> cliques al logo del catalanitzador. Crec que el comportament hauria de
> ser següent:
>
>   * Si no tens el català, que s'obrís (només) l'enllaç per baixar-se el
>     paquet d'idioma.
>   * Si tens el català, que no s'obrís cap enllaç i enlloc d'això et
>     digués «Ja tens el Firefox en català» o quelcom semblant.
>
> També crec que estaria bé que just després d'instal·lar el
> [...]

Hola Albert,

Gràcies per comentar l'experiència!
Cal dir que ja uns dies que el vaig pujar a:
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Paquet_catal%C3%A0_per_al_Firefox
no recordo si és la mateixa versió que deus haver provat.

En principi, el comportament actual hauria de ser el següent:

* posem el cas que tens el Firefox en espanyol: et posa la navegació en
català, t'activa la llengua d'interfície català, et baixa el paquet
d'idioma i t'obre firefox.cat en una pestanya. En instal·lar-se el
paquet d'idioma et demana reiniciar.
* en cada inici de sessió (engegada) del Firefox es comprova que el
mateix que dic amunt sigui correcte i s'actua si s'escau.
* quan es clica a la icona, el mateix, amb l'afegitó que s'obre firefox.cat

En principi, si tot ha anat bé d'un bon començament, o en cada inici del
Firefox, no és necessari clicar a la icona.
De fet, en clicar a la icona hauria d'aparèixer un diàleg a la part
inferior a la dreta també, dient que ja navegues en català o s'està
mirant d'actuar al respecte.

Em pots confirmar que això que t'explico et passa?

Entenc doncs que obrir una pestanya amb firefox.cat ho deixaries només
per la primera vegada o cap?

Merci de nou,