[Mozilla] Extensió per tenir el Firefox en català

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dis feb 4 14:07:04 CET 2012

Toni, l'he provat i va perfecte, tot i això jo trauria això de que s'obri
en una pestanya el firefox.cat cada cop que cliques al logo del
catalanitzador. Crec que el comportament hauria de ser següent:

   - Si no tens el català, que s'obrís (només) l'enllaç per baixar-se el
   paquet d'idioma.
   - Si tens el català, que no s'obrís cap enllaç i enlloc d'això et digués
   «Ja tens el Firefox en català» o quelcom semblant.

També crec que estaria bé que just després d'instal·lar el catalanitzador
t'indiqués que el que has de fer és clicar sobre el logo, perquè a mi m'ha
costat una mica trobar-lo.

Salut!

El 19 de gener de 2012 17:34, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: