[Mozilla] Guia sobre el Persona

Xavier Novella Sinde xaviernovellasinde a gmail.com
dic ago 22 17:23:38 CEST 2012

Hola,
Intentaré ser una mica més actiu. Fa un temps que estic despenjat. Només
volia comentar qeu la nova eina Transvision sembla realment interessant i
útil. És una versió manual d'una memoria de traducció, no?
Seria útil que estigués implementat, però ja és un primer pas.
Moltes gràcies als programadors!

El 22 d’agost de 2012 11:33, Eduard Gamonal <egamonal a softcatala.cat> ha
escrit: