[Mozilla] Benvinguda

Carla Peralta carla.prlta a gmail.com
dij oct 27 23:05:10 CEST 2011

Hola,

Jo també vaig assistir a la jornada de traducció de Softcatalà.
Em dic Carla i sóc traductora (des de fa poc, un any més o menys).
M'interessa molt la localització de programari, pàgines web, etc., però
també m'agrada la idea de poder navegar per Internet i utilitzar l'ordinador
en un entorn català.

Fins aviat!

El 27 d’octubre de 2011 12:22, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit: