[Mozilla] Benvinguda

dij oct 27 13:22:10 CEST 2011

Al 10/25/11 12:22 PM, En/na Joaquim Perez ha escrit:
> Bon dia,
>
> Aquest dissabte van tenir lloc les jornada oberta de traducció de
> Softcatalà. I alguns de vosaltres us vau apuntar a aquesta llista de
> traducció.
> Jo em dic Joaquim Perez i Noguer i us volia donar la benvinguda en nom
> de tot l'equip.
> Crec que la jornada va anar molt bé i us volia agrair la vostra
> assistència. Espero que també us emportéssiu una bona impressió de la
> jornada.
>
> Ara seria bo que us presentéssiu breument perquè ens anem coneixent tots.

Hola,

simplement afegir que estic gratament sorprès per la gran feina que es
va fer al web de Mozilla Addons.
Aquests dies estic mirant d'aprovar les cadenes enviades (algunes
pendents de fa temps), i ho aprofitaré per enviar aviat a la llista
alguns comentaris i reflexions que crec que poden ser útils.