[Mozilla] Benvinguda

Joan Perals Tresserra j.pertres a gmail.com
dic oct 26 15:44:29 CEST 2011

El dt 25 de 10 de 2011 a les 12:22 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure:
> Bon dia,
>
> Aquest dissabte van tenir lloc les jornada oberta de traducció de
> Softcatalà. I alguns de vosaltres us vau apuntar a aquesta llista de
> traducció.
> Jo em dic Joaquim Perez i Noguer i us volia donar la benvinguda en nom
> de tot l'equip.
> Crec que la jornada va anar molt bé i us volia agrair la vostra
> assistència. Espero que també us emportéssiu una bona impressió de la
> jornada.
>
> Ara seria bo que us presentéssiu breument perquè ens anem coneixent
> [...]

Jo em dic Joan i sóc desenvolupador web a més d'usuari i partidari del
Programari Lliure.

M'agrada la idea de col·laborar amb Softcatalà, tot i que mentre els
dies segueixin tenint només 24 hores no em puc comprometre massa, així
que m'imagino que seré un més d'aquells que estan "fitxats" però
col·laboren només de tant en tant.

No sé si en moments de més necessitat de "mà d'obra" (propers
llançaments o coses així) feu crides a la gent perquè s'hi posi; si és
així esteu segurs que per poc que pugui donaré un cop de mà. També em va
agradar força l'experiència de la jornada així que és probable que
participi en més trobades.

Ens anem veient,

Joan