[Mozilla] Benvinguda

Anna Arnall anna a traduccionsnexes.cat
dic oct 26 09:37:22 CEST 2011

Hola a tothom!

Em dic Anna Arnall, sóc traductora jurada i especialitzada en l’àmbit
jurídic. Idiomes: anglès, català i castellà. He fet algunes traduccions de
programari i com que han sigut una bona experiència, vaig decidir de
contactar amb Softcatalà.

Salut!

Anna Arnall

De: mozilla-bounces a llistes.softcatala.org
[mailto:mozilla-bounces a llistes.softcatala.org] En nom de Joaquim Perez
Enviat: martes, 25 de octubre de 2011 12:23
Per a: Traducció al català dels productes basats en la tecnologia Mozilla
Tema: [Mozilla] Benvinguda

Bon dia,

Aquest dissabte van tenir lloc les jornada oberta de traducció de
Softcatalà. I alguns de vosaltres us vau apuntar a aquesta llista de
traducció.
Jo em dic Joaquim Perez i Noguer i us volia donar la benvinguda en nom de
tot l'equip.
Crec que la jornada va anar molt bé i us volia agrair la vostra assistència.
Espero que també us emportéssiu una bona impressió de la jornada.

Ara seria bo que us presentéssiu breument perquè ens anem coneixent tots.

Cordialment,

Quim.