[Mozilla] Entrevista a programa de ràdio

Joan j.pertres a gmail.com
diu oct 23 13:02:23 CEST 2011

Hola a tothom en aquesta llista,

Sóc un dels participants d'ahir en la jornada de traducció de
Softcatalà; bé, de fet alguns ja em coneixíeu d'alguna altra història
anterior. Tal com us vaig poder comentar ahir a alguns de vosaltres,
porto juntament amb en Gil Forcada i amb l'Eduard López, un altre noi de
Molins, un petit programa de ràdio sobre noves tecnologies, i sobretot
programari lliure, a la ràdio local de Molins de Rei, i sempre que podem
procurem entrevistar gent de diferents projectes. Estaria prou bé poder
parlar algun dia amb algú implicat amb Mozilla, és a dir amb algú de
vosaltres :-).

Si no recordo malament vam quedar que deixés un missatge aquí a la
llista, així que aquí ho deixo :-P. El programa és els divendres a les 8
del vespre, i l'entrevista sol durar una mitja horeta i pot començar al
començament del programa o bé més endavant, com vagi millor. D'altra
banda, si a la persona en qüestió no li anés bé venir fins a Molins, es
pot fer per telèfon.

Gràcies, fins aviat... i bon final de cap de setmana!

Joan