[Mozilla] Entrevista a programa de ràdio

Joaquim Perez noguer a gmail.com
diu oct 23 14:01:55 CEST 2011

Hola  Joan,

Quins tipus de preguntes us agradaria fer? Ens vas comentar que volies
preguntar més sobre temes de comunitat que no pas de la traducció veritat?

Quim

El 23 d’octubre de 2011 13:02, Joan <j.pertres a gmail.com> ha escrit: