[Mozilla] Sobre marketplace

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
diu nov 20 17:44:57 CET 2011

Jo crec que traduir-ho com «mercat» no suposa una distorsió en el sentit
que diu en Joan i a més és una traducció immediata de l'anglès, cosa que en
aquest cas fa les coses fàcils per l'usuari. S'espera Marketplace i es
troba mercat.
fins i tot fora de context l'usuari del Marketplace sabrà que ens referim a
allò i no a un altre lloc web.

També hi ha un market per a android, per cert.

Edu