[Mozilla] Sobre marketplace

Joan j.pertres a gmail.com
diu nov 20 17:13:17 CET 2011

On 20/11/11 09:14, Joaquim Perez wrote:

> Botiga?  -- però potser és massa específic
> Mercat? -- però potser és massa genèric
>
> Quim
>
> El 20 de novembre de 2011 1:57, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com
> <mailto:xadap2004 a gmail.com>> ha escrit:
>
>     A sota una descripció de Marketplace per ajudarnos a trobarne una
>     traduccio si no ho considerem nom propi

Personalment no m'agrada el terme "botiga" quan parlem de programari, ja
que confón l'usuari a pensar que els programes són com objectes físics
que es compren en capses, en un lloc centralitzat i a un preu prefixat
per còpia. Ja m'enteneu. El terme "mercat" tampoc no m'entusiasma però
almenys, a mi em suggereix més flexibilitat, un lloc on obtens coses
ofertes per gent diversa en condicions diverses.

Si fos per mi, seria partidari d'una alternativa que se centrés en el
fet que allotja coses i fos més neutral sobre com s'obtenen aquestes
coses, del tipus "centre", "magatzem", "recull", "dipòsit", "font", o
simplement "lloc"... En qualsevol cas és la meva opinió i entenc que
s'allunya una mica de l'original :-).

Joan