[Mozilla] Petita errada al TB corregida al Pootle

dis des 31 14:13:31 CET 2011

Ep
M'estava mirant això que comenta el Joan (encara no ho he corregit) i ja
de passada he fet algunes altres modificacions, tot i que encara en tinc
de pendents...

@toni: Per què s'haurien de perdre les traduccions a la propera ronda?
En quin cas es podrien perdre?

Al 31/12/2011 12:20, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: