[Mozilla] Petita errada al TB corregida al Pootle

dis des 31 12:20:49 CET 2011

Hola Joan,

t'he creat un usuari.

En tot cas, és IMPORTANT que en Quim confirmi que no es perdran cap dels
canvis que podeu estar fent en començar la propera ronda de traducció.

Salut,

Al 30/12/11 15:15, En/na Joan Montané ha escrit: